Beslutsångest!

Idag åkte jag i till stan för att köpa några böcker (House of Night böckerna faktiskt) och då gick jag in lite snabbt till Åhlens för att jag behövde några svampar. Där hade de gjort om tydligen. Och ja det var båda bra och dåligt. Bra för att det fanns nagellack nästan överallt. Viva la diva, Orly, OPI, Essie och Loreal tillexempel. Och det dåliga var.. att det fanns så många nagellack! Jag ville så så gärna ta hem en OPI eller Essie men sen bestämde jag mig för att jag inte köpa något. Så det enda som kom med hem var tre saker.
Mina böcker, Spetsiga/platta tops (som jag velat ha i evigheter känns det som) och make-up svampar.
Jag bara längtar tills jag har använt alla nagellacken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0