Review of an Angel.

Roliga rubriker gör alltid ett inlägg lite mer skojsigt, tycker ni inte det?



Angel Peach är ett nagellack från märket Nabi.
Jag har två nagellack från Nabi och snart kommer en recension upp på den andra också.

Jag tycker att det här nagellacket täcker väldigt bra! Det går ju med ett lager, men med två lager så blir färgen mycket bättre. Man ser inte igenom mycket alls. Det tar ungefär en kvart eller så (ungefär som Isadora nagellack) för ett lager att torka.



Som ni kan se är det den här färgen som jag använde till min cupcake design. Men den är mycket ljusare i verkligheten! Jag hade ingen annan bild.
Färgen är 'peachig'. Jag är inte så bra på att förklara färger.. Men det är som rosa fast ändån inte..?
Kollar ni på bilder under så förstår ni hur färgen är.
Den är en fin färg som man kan använda både till nageldesigns och att ha helt utan något annat.
Jag ger det här nagellacket 4/5 stjärnor. Hade det tagit mindre tid att torka hade den fått en solklar 5;a!




Jag köpte nagellacket på Jfr men den finns tyvärr inte där längre.
Annars kan ni hitta den här eller här.
Trackback
RSS 2.0