I'm back, at last!

Efter några veckors uppehåll tänkte jag skriva ett inlägg igen, nu när datan är som den ska! Jag har gjort endel designs som jag kommer visa upp, och här kommer en.
 
 
Jag improviserade lite på den här designen så den är inte helt som den videon där jag fick inspirationen ifrån.
Den här designen är väldigt enkel på det sättet att den inte tar så jätte lång tid att göra (1-2 timmar beroende på vad ni använder för nagellack/hur snabbt ni jobbar.) och det är sällan den går fel! Men det tar en stund att klippa ut de små trianglarna och jag skulle rekommendera att göra några extra så man slipper göra det om tejpbiten går sönder. Som ni kan se på bilden så gjorde jag annorlunda, för jag målade först naglarna röda och gula, och tog sedan tejpbiten och satte nere på tippen på nageln. Lite slöseri med det svarta nagellacket ;) Jag får prova att göra som de gör på videon någon annan gång. I alla fall, here's the video!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbom - Lisas Teckningar

Snyggt!

sv: Tack! :)

2012-06-27 @ 20:39:28
URL: http://lisbom.blogg.se
Postat av: linda,allround.devote.se

fin blogg! :)
kram!

2012-06-28 @ 15:40:54
URL: http://allround.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0