Perfekta blommor på naglarna. (nästan)

Blommor kan ju vara för himla sött att ha på sina naglar. Och för några månader sedan kom denna idèn till mig. Så jag satte mig vid datorn och letade lite, och det tog inte lång tid innan jag hittat ett enkelt sätt att göra nästan perfekta blommor på sina naglar.
 
Dessa naglar kan användas om man bara vill ha något sött på naglarna, eller när man ska på kalas (jag hade det på min konfirmation).
 
 
De är väldigt lätta att göra. Vill ni veta hur man gör dem kan ni kolla på videorna nedanför. Jag använde mest cutepolish video när jag gjorde mina, men insåg sedan att det fanns några fler. :)
 
 
 
 
 
 
 
Alla designerna på videorna är olika, men det är samma teknik, nämligen att 'dra' nagellacket för att få det att se ut som blad. :)
 
Vad tycker ni om det här designen? Visst är det gullig? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0