Crackle Crackle.

Tur för mig att mamma behövde åka in till stan idag. ^^
Nu funkar det att ladda över bilder till datorn, och ni kommer få många nya designs/recensioner de närmaste dagarna!
 
Jag vill bara börja med en recension på något som jag tror många skulle vilja ha..
 
 
Detta är Isadoras Black Tag men nej, det är inte ett vanligt svart nagellack (är jag den enda som inte har sett ett vanligt vitt eller svart isadora nagellack?) utan det är ett graffiti nagellack, eller 'Crackle' nagellack som endel amerikanska nagellack heter. Jag tror ni har listat ut vad det är för något? Här är ett collage av bilder där jag använt Isadoras Black Tag.
 
 
Jag älskar verkligen det här nagellacket! Jag har sett på massa videos på youtube där de har använt graffiti nagellack men jag tycker bara de flesta ser ut som stora svarta fläckar. Jag har nästan bara provat det här graffiti nagellacket, eller jag har provat det från H&M, tror jag att det var (rekommenderas inte!). Såklart så är det ju så att om man vill ha större svarta, öh, 'fläckar' så går det också, då får man bara applicera mer nagellack på nageln! ^^
Minuset med Isadoras Black Tag är dock att det drar med sig lite av nagellacket som man har under, så på vissa ställen där man kanske inte har målat så mycket på kan man se bitar av sin nagel.. Så måla alltid med 2 baslack innan!
 
Ni förväntade väl inte er att jag bara har ett sådant nagellack? Jag har Spraycan Blue från Isadora också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0