Jasmines Cosmetic.

Här kommer en snabb recension på Jasmines Cosmetic nr. 31 som är ett väldigt fint glittrigt nagellack.
Det är ganska tjockt och lite svårt att arbeta med. Torkar på bara några minuter. I vissa lägen så skiftar det i lite blå-grönt, vilket är ganska coolt.
Men det bästa med det här nagellacket är att det kostade för mig ynka 10kr. Köpte därför två till som kommer snart upp på bloggen. Jag vet inte riktigt var man kan köpa det här nagellackerna, och jag såg inte att den finns på någon hemsida, men hittar ni det tycker jag att ni ska köpa det. :)
Jag köpte det på Ekohallen.
 
 
På bilden är det ett lager av Jasmines Cosmetic över två lager av ett rosa nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0